سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 27324
تعداد بازدید امروز: 4
تعداد بازدید دیروز: 3
  • درباره من


  • دل نوشته ای در نیمه شب - رویای ناتمام
    نوید
    زخمی یک احساس ناتمام
  • پیوندهای روزانه

  • رویای ناتمام [181]
    [آرشیو(1)]

  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من

















  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    دل نوشته ای در نیمه شب - رویای ناتمام
    خداوند مرا سخت گیر و آزاردهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • دل نوشته ای در نیمه شب نویسنده: نوید یکشنبه 88/1/16 ساعت 3:4 ص
  • سلام یاس همیشه با کلاس من

     الان نیمه شب یکی از روزهای ابتدایی سال جدیده و من بعد از گذشت سالها هنوز نتونستم فراموشت کنم .

    ستاره احساس میکنم هر چی بیشتر از زمان دوری من و تو میگذره التهاب یاد  تو بیشتر و بیشتر در تارو پود روح من رخنه میکنه و ریشه هاش مستحکمتر میشه

    خیلی با خودم در این سالها کلنجار رفتم تا همونطوری که تو بیخیال من شدی و فراموشم کردی بتونم فراموشت کنم اما هرگز این اتفاق نیفتاد .

    میدونم یه روزی شاید سالهای سال بعد بالاخره گذارت به این صفحات و این نوشته ها میخوره اینا رو واسه اون روزی که تو بیای و بخونی نمی نویسم

    واسه دل تفتیده و تبدار خودم مینویسم نمیدونم چرا هنوز بعد از اون همه بیوفایی تو بعد از اون همه آدمی که رنگ و وارنگ اومدن و تلاش کردن روزنه ای تو قلبم پیدا کنن و نا امید شدن و رفتن و بعد از گذشت این همه سال چرا اشک چشمام خشک نمیشن ؟

    نمیدونم چرا هنوز وقتی قلبم درد میگیره و بهانه گیری میکنه فقط پشت در خونه توست

    که آرومش میکنه و هنوز اون کوچه پس کوچه های پر خاطره و اون مدرسه هنوزم که هنوزست بوی تو رو میده و لذت حضورت رو برام تداعی میکنه چرا؟ چرا؟.....

     


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ