سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 27495
تعداد بازدید امروز: 5
تعداد بازدید دیروز: 5
  • درباره من


  • در قلبمی تا همیشه - رویای ناتمام
    نوید
    زخمی یک احساس ناتمام
  • پیوندهای روزانه

  • رویای ناتمام [181]
    [آرشیو(1)]

  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من

















  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    در قلبمی تا همیشه - رویای ناتمام
    آن را که نانخور کم است یکى از دو توانگرى‏اش فراهم است . [نهج البلاغه]
  • در قلبمی تا همیشه نویسنده: نوید جمعه 86/11/26 ساعت 8:45 ع
  •  

    به تو نامه مینویسم ای عزیز رفته از دست      

     ای که خوشبختی پس از تو گم شد و به قصه پیوست

    ستاره همیشه در قلب من این روزها وقایع جالب و در عین حال غیر قابل باوری پیرامون من اتفاق میفته چند روز پیش یه نفر بهم گقت از طرف یه بانویی که خیلی دوستش داری پیام دلنشینی دریافت خواهی کرد و قلبم برای ساعتی از حرکت باز ایستاد .نمیدونم چه جوری برای تو حال خودم رو بعد از شنیدن این حرف بیان کنم . فقط میتونم بگم به سرعت خودم رو به خونه رسوندم و با صدای بلند شبیه فریاد گریه کردم و گریه کردم و گریه کردم .اونقدر که نفهمیدم چه جوری خوابم برد .

    یادته هدیه هایی که بهت میدادم ویژه ترین و قشنگ ترین نوع هدیه برگشت ناپذیری بود که میشد یه نفر بهت بده. تو شاید بتونی فراموشم کنی ولی هدیه ویژه من روی لبهات رو هرگز نمیتونی فراموش کنی و نه میتونی برگردونی . بین من و تو عالمی زیبا و غیر قابل تصور برای بقیه در جریان بود که هرگز نمیتونیم این خاطرات رو با هیچ کسی دیگه تکرار کنیم چون فقط و فقط منحصر به خودمون بود .

    امروز یه خانم مسن در یه شرایط ویژه برایم یه دعایی کرد که بغض نذاشت جوابشو بدم و فقط تونستم چند قدم ازش دور بشم و همونجا تو خیابون بلند بلند گریه کردم . میدونی چی گفت؟ گفت خدا الهی هر آنچه در قلبته  بهت بده .

     


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ