سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 27477
تعداد بازدید امروز: 0
تعداد بازدید دیروز: 1
  • درباره من


  • بوی تن تو - رویای ناتمام
    نوید
    زخمی یک احساس ناتمام
  • پیوندهای روزانه

  • رویای ناتمام [181]
    [آرشیو(1)]

  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من

















  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    بوی تن تو - رویای ناتمام
    دوستترا چندان دوست مدار مبادا که روزى دشمنت شود و دشمنت را چندان کینه مورز که بود روزى دوستت گردد . [نهج البلاغه]
  • بوی تن تو نویسنده: نوید دوشنبه 86/8/28 ساعت 2:50 ع
  •  

    فکر کردی عطر حضورتو نفهمیدم؟ممکنه عطر لباستو عوض کنی ولی عطر تنتو که نمیتونی پنهون کنی.

    در و که باز کردم حضورتو با تموم وجودم درک کردم بوی تنت همون بوی آشنا همون بوی قدیمی و صمیمی قلبم شروع به طپش ناهماهنگ کرد دست و پاهام شروع به لرزین کردن

    یعنی واقعا تو اومده بودی؟ناخوداگاه تموم خونه رو شروع به جستجو کردم ولی نبودی. ستاره تو بازم رفته بودی ولی دوباره عطر حضورت خونه رو پر کرده بود دوباره خاطرات گذشته رو واسم زنده کردی. کاش چند لحظه زودتر اومده بودم کاش میومدم و دستای مهربونتو دوباره میگرفتم و ازت خواهش میکردم دیگه نری . حیف و افسوس بر عمری که گذشت و  بی تو گذشت.


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ