سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 27322
تعداد بازدید امروز: 2
تعداد بازدید دیروز: 3
  • درباره من


  • هنوزم... - رویای ناتمام
    نوید
    زخمی یک احساس ناتمام
  • پیوندهای روزانه

  • رویای ناتمام [181]
    [آرشیو(1)]

  • لوگوی من


  • لوگوی دوستان من

















  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • موسیقی وبلاگ


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    هنوزم... - رویای ناتمام
    هر گاه روزی بیاید که در آن بر دانشم نیفزایم، پس در آمدن خورشید آن روز بر من خجسته مباد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • هنوزم... نویسنده: نوید جمعه 86/7/27 ساعت 7:54 ص
  •  

    هنوزم این خونه بوی تو رو میده مخصوصا وقتی هوا ابری میشه و غبار دلتنگی دلم به آسمان آبی سرایت میکنه

    هنوزم در خیال خودم تو رو میبینم که در و باز میکنی و وارد خونه میشی و موجی از شعف و شادی در قلبم به پا میکنی

    ستاره؟تو هم این روزا به یاد من هستی؟میدونم دلتنگی من بی سبب نیست.

    نفسهام خیلی سنگین شده .جایی واسه فرار کردن ندارم هرجا برم روی تو جلو چشم قلبمه .

    میخواستم امروز صبح برم کوه .ولی یادم افتاد اون روزا که میرفتم کوه همش با تو بودم و با تو حرف میزدم.

    ازون بالا خونه تو رو نشون میکردم و خیره بهش نگاه میکردم .

    منصرف شدم و ترجیح دادم اشکهای دلتنگیمو همین جا بریزم ، جای پاهای تو .

     


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ